Thursday, July 30, 2009

dikhianati

Lovers have a right to betray you... friends don't.

pernahke sesiapa yg xperna dikhianati.
DIKHIANATI?
huh!
mcm skema
ayat bahasa inggerisnye
BETRAYED?
maklumla.org zaman skg ni seme pon "berhabok"
okeyh.
aku pernah.
sekarang
tahu tak ape rasenye
of couse x sesedap
kek coklat secret recipe




dan walaupon maknan tepi jalan yg diselubungi lalat.
TAK SEDAP
LANGSUNG!!

kepercayaan yg aku bg 99% sekarang ni tak ade nilai
LANGSUNG!
murah kan kepercayaan 2.
akan ade lagy ke peratusan sebanyak itu yg akan aku bg kat org laen lps ni?
dan aku tak rse 99 tu akan kurang nilai nye.
TAK!
99 2 sebenarnye sekarang ni da
TAK ADE!
TAK ADE!
1% tu pon da x wujud!
apakah?

99% kepercayaan+1%keraguan=persahabatan
persamaan TAK ADE=TIADA PERTALIAN


"selame ni aku pecaye kat ko.xpe la.ko xksa pon.ko xpna pon ksa aku rase. RUGI a kwn ngn ko. mcm sie2"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...