Sunday, July 26, 2009

hanya terbaek!

baeklah!
ini merupakan kali kedua.paah menjadikan
en.bobo yang terbaek
menjadi cover post kali ini.
sebab:
beliau adala yg terbaek

Bold inila beliau


name: zul fadzly (glamor) "BOBO TERBAEK"
alamat: syeksen 18, shah alam
blaja: uitm penang yg best
status: sory guys.he's taken.
umor: under construction
kelebihan: smoking
kepujian:
~baek gile a!terbaek!
~pandai bagi nasihat kat org kecuali dri sndr
~sensitip sket!
~mature dowh!
~comeyl juge!ho3!(die laki normal)
~senget,sakai,sengal AMAT

ucapan: bo, aku harap kko dpt a ape ko nk tok mase tedekat ni.hehehe!
nati da dpt nati jgn a lupe aku~~aku sedeyh nati~
aku akan sokong ko dowh!
btw, 5 rinngit aku 2 ko ganti dengan baya tiket wayang nati k!skali pakej ngn air skali.
hahahaahh!

SESIAPA YANG BERMINAT TOK BERKENALAN DENGAN DIE BOLE LA CARI DIE DI MAPLEI2 DIE SHAH ALAM.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...