Saturday, July 18, 2009

ktm siput babi sucks!

AMARAN: post kali ni mcm kasa sket. so sape yg knl si paah yg lemah lembut lagi sopan santun, tolong a ignore je post ni.

aku mcm bagun pukul 9 pagi ni. kul 10 sengah aku gy a ktm. nk pulang kn. ok la. die tulis situ kul 10.59 keteapi smpi.ok2. fyne. tp mcm base a. menatang 2 mane pena cakap benar. seme nye penipu amat. gerabah yg betuah bwk aku 2 smpi tekedek2 dlm pkl 11.20 pagi.pale otak!!mcm klu aku drive sndr da smpi da. ok2 xpe2.aku saba je la lagy sbb aku xde geng.
smpi kl cntrl setela betapa dengan kesabaran yg hampir rapuh, pukul 12.o5 sampai la. patu kne tgu la next train ke rawang. die tulis kul 12.15..tapi mcm base la.die kate la cancelled!pale otak!! aku pon tgu a. oleh kerane aku ni mang tedesak nk mase tambahan skg ni.sbb asgment mang xtahan,so aku pon bukak a buku setebal alam kat tempat org ramai 2. aku x peduli la.skema x skema. 12.35 smpi la train yg tegedik2.ha3.lawak kowt yg ni.aku msk je mende 2, bau die.%##$#%$%&&().air-corn xde.org nye mcm2 aroma.kala body shop.bau peram taram!xpe2.saba paah. aku da byk kali la berangan nk menjerit!!cumenye xwat praktikal je~utk menjaga nama baik keluarga dan uitm!!

kepade org yg incharge dgn pergerakan ktm ni,tlg la bantu kami

2 comments:

Siti Nurulhidayati Husna said...

die overslept r..HAHAHA
2 yg lmbt 2...pas2 pi sarapan jap...

n u r f a r h a n a h said...

lopek gile aaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...