Sunday, December 6, 2009

classy old scol is prety cool


ni zaman mude2 ni
bile bace balik
rase klaka yg ta dapat digambarkan
adakah ini juge
ART?
wah!

FIFI to paah
"ko tabah. orang keliling cakap ape-ape pon ko wat bodo je. ko rajin. asyik bace buku + blaja je. secare tak langsung, aku ade semangat nk blaja. ko jugak adalah salah seorang kawan aku yang sejati + rapat. ko sentiase ade bile waktu susah + senang. nie, trithly dari hati aku tau. aku harap kite akan jadi kawan sampai mati tau.halala`"

AJIEW to paah
"ko ni xde perasaan tau malu ngan orang sekeliling ko. ko nie gak peramah so orang ske nak mendekati ko...ko ni gak rajin tapi time nak exam lah..even last minute tapi berbaloi...kirenye ko nie cepat catch up lah... gud 4 you... later2 i'll tell you more.daa~"

UMY to paah
"anda seorang yg kreatif, bijak dan rajin berusaha. terima kasih kerana nada telah banyak membantu saya. walaupun anda seorang yang sibuk tetapi anda seorang yang masih lagi success dalam pelajaran, kecomelan dan keceriaan anda sering kali menjadi pengubat dikala jiwa sedang berduka lara. semoga menjadi sigosipers yg berjaya"

AIEYN to paah
"melayan aku y gile nie. mu slalu jd tempat mengadu gue. boleh jd counselor y bejaye coz slalu bg nasihat. make me a better person. slalu ngade2 ngan mu tp mu lyn jer...walaupun begitu ko outspoken orgnye. ape ko nak ckp ko ckp so ko bley dianggap beranila gak. kite jadi geng gosip. ko la y aja aku. wuteva pon. aku ske kwn ngn ko.so frens 4 eva taw!!"

MEEPO to paah
"kerana adanya wujud lagu khas untuk anda seorang. bangga tu! saya juga kagun dengan kreativiti anda dalam melakukan sesuatu. saye harap saya ada kreativiti sebegitu. saya juga kagum dengan semua rakan anda"

couldnt find zahyra's.
die ade bagy!
mane eyh?

ELFI to nana
"-frenz 4 eva
-mmmuahhh..100x
-mkn byk2
-blanje cafe nnt..k!
-gewd luck
-jom join kte pg korea..huhu"

MOHD HAFIZ to ana
"slamat b'kenalan dan diharapkan dpt jd kwn bru anda"

also missing shira's
die ade bagi jugak!


tgk.gaye kanak2 riang
meluahkan jiwarage rase
c:
sangat hepi bile bace

CONCLUSION:
im proud bein me knowing them.

paah rase lege

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...