Sunday, June 27, 2010

satu lagi pemandangan

kisah beberapa hari lepas

basela first impression mestila baek kan.
pantai cantik
ok la.
hati yang xiklas pegi sane 2
terubatla juge.

tapi
impression itu lame kelamaan beruba.

bermule dari diner.
bertempat di satu kedai makan berdekatan pantai.

dah pilih.

tga tunggu

mamat sorang ni nak baya.
tapi aku ngan famly aku ni tak puas ati a.
bukan ape.
agak2 a.
ade ke die da tahu die merokok tyme 2 patu die duduk dekat ngan makanan.
pengotor tak taw nak cakap ape.

nak pulang

baru masuk di kerete
baru
ade la 1 kerete laen ni da tunggu kitorg
wic tak patut langsung die nak spot tu sbb parking laen byk kot.
(bunyi nye biase lakan tak jadi isu pon
tp situatn time 2 mang panas gak)
ni bukan midvelley pon.

ok pulang

esok
pagi
sarapan

memandangkan hendakla dekat dengan kolej
makan la gerai2 kecik berhampiran.
keadaan sekeliling same la ngan mane2 tempat pon.
standart la.
bantai je.
tp servis.
...
aku mang ta pena bole besaba menunggu.
mang super lembab la
so.
paham2 la selanjutnye.

keluar beli barang last

jalan jam xcakap a.
bapak aku nk klua so kne melalukan
barisan jam 2.
kitorg nak lalu la ni.
nak masuk ke side jalan yang x jam 2.
tapi ade ke x bagi laluan.
kurang haja di jalan raye mengundang parah ye.
lagi2 kalau bapak aku.
kat uma aku pon hari2 jam mcm tu.
orang penat2 letih lesu dari office nak balik ruma.
tp aku diberikan laluan je utk keluar.
ni sekadar nak hanta anak die masuk kolej.
kalau kau bg klua 1 2 kerete xde anak kau dafta lambat pon.
same je.

hectic jugak la emosi aku pada hari tu
sampai effect upacara perpisahan aku ngan adik aku
sorry a
mood swing

p/s: semua ketidakpuasan aku itu bukannya datang dari penduduk tempatan sahaja.

orang kate
kalau permulaan baik
penghabisan pon mesti baik kan

last thing to do before pulang
makan
mang super terbaek la!
ade 1gerai ni mang ramai orang
aku ingat die depan ruma pesinggahan affin bank
kalau xsala la
mang peh!

kenyang

tido

sampai ruma

yeai

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...