Friday, March 25, 2011

happy birthday ayah!


today is my dad's 51st birthday.
remember when 50s seemed old?
when you thought that being 50 meant grey hair and going to bed early?
...
apparently, its all true.
he does have grey hair, and he does go to bed early,
but
..
being old isn't as scary as it used to be.
it was the same face that i grew up with.
the same face that protected me.
the same face that loved me, when I felt like nobody else did.
he is my cool old man!

i am so happy that i able to spend they day with him and celebrate.
he has taught me everything i know
and
has sacrificed everything for my sister and me.
i am so thankful to have him in my life.

he's amazing. to me at least. always.

special thanks to ayah:
-sbb bagi duit mase2 start sem dgn nak abes sem
-sbb bg duit blanje saje2 kalau keluar
-sbb bg permission kalau nk pegi mane2
-sbb dulu x reti drive, so hanta pegi mane2 nak pegi
-sbb dulu hanta balik sekola jauh2 kat perak la kat penang la
-sbb dulu slalu beli buku banyak2, tapi x gune semua pun
-sbb hanta kunci kereta dari rawang sampai shah alam
-sbb datang jauh2 semate nk tgk kereta rosak
-sbb tolong buat asignment
-sbb tolong pk kn sekali nk sattle kn masalah
-sbb tolong isi kan borang jpa la borang ptptn la
-sbb tolong ingat kn nk kne renew perkara2 yg kne renew
-sbb x marah kalau buat sala (suruh mama yg marahkan)
-sbb xpena say no to anythng yg dimahukan
-sbb slalu tolong serviskan kereta serta isi minyak kereta
-dan sbb musabab yg lain..

thanks c:


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...