Sunday, June 6, 2010

entri yang sangat susah~

Salam.

Saya di-tag oleh ciksyaheeda, thanks kerane meng-tag di saat kebosanan melampau ini.
Photobucket

10 FAKTA TENTANG SAYA:
1. saya suka diri saya
2. saya suka perasan
3. saya masih suka menjadi warga daerah gombak dari rawang
4. saya cepat emo
5. saya suka repeat cerita yang sama
6. saya suka gosip
7. saya suka tulis entri2 mengukut emosi semasa
8. saya suka twitter saye
9. saya tak suka dengar orang cakap bende2 yang buat saya tak boleh cakap ape2
10. saya tak suka orang yang ta suka saya


10 PERKARA YANG MENAKUTKAN SAYA:
1. ular dari semua keluarga
2. hantu yang cakap melayu
3. ape2 yang berkaitan dengan pelanggaran kereta yang dipandu saye
4. dimarahi oleh individu2
5. darah.darah.
6. mati
7. stage
8. bunch of pervert
9. skill pemanduan nad and fifi
10. makcik makcik kolej anggerik

10 PERKARA YANG SELALU SAYA SEBUT:
1. bodo la kau ni
2. kenape ye?
3. weyh pekes ..
4. yan aku odw
5. yan kau da siap ke?
6. malam ni naek studio ta?
7. design da sampai mane da?
8. tade gosip ke weyh?
9. kau ni asal?
10. hahaha

10 PERKARA YANG AMAT BERNILAI BAGI SAYA:
1. keluarga saya yang saya suka je
2. kawan-kawan saya yang saya suke je
3. saya suka diri saya
4. laptop saya beserta internet
5. purse putih polcadot yang da tuka color
6. phone saya
7. rumah saya la
8. makanan!
9. camera saya yang ta canggih sangat tu
10. kelisa maroon yang banyak kali rosak

10 'PERTAMA KALI' DALAM HIDUP SAYA:
1.
2.
3. plkn..berkawad 24 7
4. accident dengan motosikal
5. camping di tepi pantai
6. suka orang yang suka saya
7. mengenali beberapa individu ini
8. dapat surat touching 3 half page dari orang yang tidak diduga
9.
10. soon.melencong bersama rakan2 sahaja.

7 ORANG YANG KENA TAG:
1. aziera
2. afiqa izati
3. adila
4. phirdote
5. azyan
6. huari
7. farahima


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...